-->

MY FOLLOWER

Pages

Thursday, December 21, 2006

Lembap..

Banjir oh Banjir...
================
assalamualaikum semua...sejuknya ari nih...bzzzzz...bukannya apa..sejak dari semalam lagi..hujan turun tak henti2..lepas subuh barulah dah stop..kuasa ALLAH semua tuh..ari nih pun nampak mendung semacam jer..nak hujan lagi kot..kalau diikutkan laporan cuaca ari tuh..hujan lebat nih akan berlarutan sehingga MAC tahun depan..tapi tak tahulah mcm mana kan..semua tuh ketentuan ALLAH..kita ikut jer..tapi alhamdulilah..walaupun hujan lebat di area as nih masih lagi belum banjir..selalunya kalau bulan Nov hingga Dis jer mmg kita tak akan melancong ke Kelantan punyer..sebab hampir setiap tahun diaorang akan dilanda banjir besar ataupun bahasa utara 'BAH'.tapi apa yg peliknya kali ini,bukannya Kelantan yg banjir..tetapi negeri2 di Selatan Tanah Air iaitu di Johor,Melaka dan juga Negeri Sembilan..Yang paling kritikal adalah di Johor..mmg kritikal..sekarang nih hampir 26,704 orang penduduk telah dipindahkan ke pusat pemindahan banjir..diaorang ckp..banjir di Johor nih mmg tak pernah jadi..selalunya banjir kecil2 jer tapi kali ini..mmg dasyat..jangan persoalkan kenapa..kerana telah ketentuan...betul tak?


keratan akhbar dari Berita Harian 21 Disember 2006

-------------



ANUGERAH BINTANG POPULAR BERITA HARIAN 2006 KEMBALI!!!

=======================






Jeng..jeng..jeng...ia kembali lagi...anugerah yang unggul abad ini telah kembali(baik punya bodek..he..he..)kalau dulu mawi berjaya menewaskan ct untuk dinobatkan Bintang Paling Popular..bagaimana kali ini?? dengan pelbagai kontroversi melanda mawi..dan pelbagai dugaan..adakah mawi berjaya mengekalkan takhta nya??? hanya anda yg menjadi penentu segalanya..ceewah..cam iklan lak..he..he..pada anda yang meminati mawi..ayuh..lupakan segala kontroversi..tingkatkan undi!!kita gempur sekali lagi..ayuhhhh!!

GERAK GEMPUR MAWI DI ABP!!!


UNDI MAWI DLM :




I) PENYANYI LELAKI POPULAR


2)ARTIS DUOA BERKUMPULAN POPULAR

-->BINTANG PALING POPULAR 2006!!!




*PASTIKAN ANDA MENGUMPUL BORANG UNDIAN MULAI 18 DISEMBER SEHINGGA 21 JANUARI 2006!!PASTIKAN ANDA MENGHANTAR SEKURANG2 NYA 50 KEPING SEORANG!! AYUH..GEMPURRR!!








adakah sejarah bakal berulang?? hanya anda menjadi penentunya!!















































No comments: