-->

MY FOLLOWER

Pages

Friday, August 10, 2007

PLZZZZ lah....plz change!!

arggggg....geramnya..panas tul hati as ari nih..geram tul rasanya..arghhhhhhhhh..aduhaiii..sabar.sabar..kus semangat..ilang kesopanan gadis melayu terkahir nih..he..he...bukannya apa..ari nih as kerna kerja ler plak..so mcm biasa as kuar kul 10.45am.selalunya as jarang balik,tapi oleh kerana as nak kena bawa mak p bank,so as pun balik..n sebelum tuh singgah public bank jap..nak bank in duit dkt adik..kat situ kejap jer..tak sampai 10 min pun..lepas tuh terus ambik mak kat umah n g bank simpanan nasional a.k.a BSN..tapi apa yg membuatkan as hangin tuh..dahler ramai org beratur..sampai ke pintu tuh hah(maklumlah takder sistem no) dia punya servis mmg lembab tahap siput sedut tul..siput sedut pun cepat lagi rasanya..bayangkan seorang penguna ..petugas kaunter ambil masa lebih dari 30 min!!! heran tul as..apa ler dia buat sampai begitu lama..tak der fail meja ker? berapa min diperuntukkan?? mmg ler diaorang ckp kalau buat buku baru ambil masa lama..tapi yg peliknya bila as buat buku baru dkt bank lain..takder pun lambat bebenor mcm nih..ari nih kebetulan ramai budak2 sekolah buat buku..mak as just ambik pencen jer..as kat situ mmg rasa berangin jer..bukan sebab aircond..tapi sbb perangai petugas kaunter kat situ.dah ler tau ramai orang siap berborak kat kaunter plak tuh.kejap2 ckp telefon ler apa ler...geram tul as ..isyh..dah ler kul 12.45 as nak kena masuk office balik..isyh..mmg gerammm yg amat sangattt..hisyy..




BSN..Bank untuk rakyat?? iyer kerrr??




kalaulah mak as leh tukar bank..sah as akan tukar g cawangan lain dah..geram sangat ngan bsn changloon nih..n ini bukanlah yg pertama.Dan oleh kerana perkara ini berulanglah as mengambil keputusan drastik dengan membuat aduan dan laporan kepada pengurus cawangan negeri.Bukannya apa,utk kepentingan orang lain juga kan.So,as harap lepas nih bolehlah kot dioarang berubah sikit.geram tul as ..









email kepada pengurus cawangan BSN Kedah









No comments: