-->

MY FOLLOWER

Pages

Wednesday, April 27, 2011

PERHATIAN SEMUA UMAT ISLAM!!!

pada rakan2 blog sekalian yang mempunyai FB, as harap sesangat dapat bantu menghapuskan seorang hamba ALLAH ni..bukannya nak kill..kill..die..die.. he..he.. tetapi cukuplah dgn klik pada Report/Block this person.Kenapa nak kena wat camtu?? niii sebabnya..



as ambil imej ni dari rakan blog as abahsofea
  • Imej yang dipaparkan menghina agama Islam yaknik imej yang menunjukkan imej Kaabah tetapi dalam bentuk menghina.
  • Menghina Rasulullah S.A.W 
  • Menghina Agama Islam
rasanya sebab pertama tu pun dah cukup dah untuk kita bertindak.Kena ingat, kalau kita sendiri pun buat x tahu, mcm mana kita nak menjaga kesucian agama Islam itu sendiri..n pada sesiapa yang tahu kat mana nak report kat suruhanjaya komunikasi, boleh bertindak dengan segera..bukannya susah nak detect ip dia..so watch outttt!!

Ini adalah imej2 yang dipaparkan dalam Fb dia..apa perasaan anda sebagai orang ISLAM ??? sebagaimana yang kita tahu, ISLAM tak perlukan kekerasan dan paksaaan..tetapi kalau bab menghina ISLAM ni..bertindaklah secara bijak..n tak perlu berbalas cacian dgn dia..sbb ia akan menaikkan lagi egonya..so anda tahu apa yang perlu anda lakukan..bertindaklah sekarang!!


ada banyak lagi,n kalau nak tgk klik jer kat sini..nak letak banyak2 pun rasa mcm wat publisiti percuma plak pada gambar2 dia ni..so just report jer orang ni..

STEP BY STEP YANG PERLU KITA BUAT!!

Step 1

Step 2
Click   -     Report/Block This Person

Step 3
Click -   Inappropriate profile photo

Step 4
Pilih jer yg mana2 korang nak..tapi as pilih nudity / pornogharaphy

Step 5
Click continue..n habisss...



1 comment:

abahsofea said...

tahniah as..good effort :)

semoga usaha As mendapat rahmat dari Allah..dan semoga mangkuk jamban tu diberikan hidayah @ dihumban terus ke neraka jahanam (mood abes terus!!)