-->

MY FOLLOWER

Pages

Wednesday, June 01, 2011

abang, nakkk..

isyh, tinggal2 hari jer lagi ni anniversary as ngan hencik somi..tak tahu ler nak wat per or tak fikir per2 pun lagi ni nak wat per or nak beli per2..bukannya per, sbb bz sikit skrg ni sbb nak kena uruskan anak as plak n pastu hal2 lain..skrg ni as dok tercari2 pengasuh tuk jaga anak as..sebelum ni mak as yang jaga, tapi kesian plak ngan mak..kesihatan mak pun tak berapa elok dua tiga hari ni..sian plak kalau biar mak yang jaga..awisyh skrg ni plak makin aktif..so mmg kesian lak ngan mak kalau asyik kesana kesini dok kejar awisyh..lagipun elok juga kalau awisyh dok umah pengasuh ni..boleh gak dia belajar bersosial sikit...errm..adehh pening ler pala ni dok fikir pasal pengasuh..manyak fenin lerrr...

berbalik kepada citer anniversary kami ni..mmg as tak tahu ler nak plan per2 lagi..tahun lepas pun kami tak wat per2 pun..maklumlah tahun lepas as tgh sarat, so tahun ni kena wat ler kan..balas dendam tak wat tahun lepas..ha..ha..hencik somi dok tanya ler nak per..as dok kasi ler juga hint2 kat dia,tapi tak tahu ler hencik somi faham ke idak.as pun dah cakap ngan hencik somi as nak benda tuh ..tapi cakap dalam hati ler..he..he..

abang, sayang nakkk...



idaman kalbu ku..perghhh...

tak salah bermimpi kan..sebab tanpa bermimpi untuk miliki sesuatu, sampai bila2 pun kita tak berusaha ke arah impian kita..tak gitu?? he..he..



3 comments:

Putri YANA said...

nak gakkkkkkkkkkkkk!!!!

gadisworld said...

nak ke putri yana?? meh ler yunkk..aper kata tuan putri kasi kat kak as barang seribu dua, dengan segera kak as kasi punyer..he..he..

saiful said...

saya nak d700 atau replacementnya...