-->

MY FOLLOWER

Pages

Tuesday, August 16, 2011

berkahwin dgn kedua-dua gadis kembar !!

 'cayanngggg dua2 isteri abang'

Mr Wichai  24 tahun, Samut Songkram adalah merupakan orang paling berbahagia ketika ini bila dia berkahwin bukan seorang, tapi dgn dua orang adik beradik kembar sekaligus!! perghh..dasyatttt.pasangannya adalah merupakan pasangan kembar Ms Sirintara dan Ms Thipawan (22) .Menurutnya, dia telah jatuh cinta kepada kedua-duanya dan apabila disuruh membuat pilihan akhirnya dia memutuskan untuk berkahwin dgn kedua2 nya sekali..senang citer..he..he..

------sebahagian artikel--
Mr Wichai hidup bersama dengan dua gadis kembar di rumah keluarganya setelah pernikahan, dan ibunya dengan bangga telah mempersiapkan dua buah kamar untuk yang mereka baru menikah.
ketika ditanya tentang aturan tidurnya, Mr Wichai menjawab dengan sederhana dan sambil tersenyum.
‘Tentu saja tidak ada masalah! Selama tiga malam dalam seminggu, saya akan tidur dengan Thipawan dan tiga malam lagi dengan Sirintara. Dan setiap hari Sabtu, kita akan tidur bersama-sama ‘


 ha..ha..ayat yg as highlight yang last tuh kelakar lak rasanya..kalau korang tak paham apa artikel ni tulis jgn tanya as..sbb as pun sama jer..he.he..rasanya ni bahasa indon kot..tapi per2 pun sebagai orang Islam, korang jgn berangan2 nak wat mcm ni plak yer..

Info di SINI 

No comments: