-->

MY FOLLOWER

Pages

Thursday, June 16, 2011

longHaffiz contest...i likeeee


sesambil layan Maharaja Lawak ulangan kat astro warna ni sesambil layan tenet n pastu terjumpa lak satu blog ni..memula tuh tertanya-tanya gak ler blog ttg per ni..baca punyer baca,dah rasa mcm makan nasi ngan sambal belacan lak..makin pedas makin sedap..he..he..pastu lagi menarik lak nengok ada plak contest yang dibuat.hadiah yang disediakan mmg menarikk sangat..minta2 leh ler dapat tie tu n leh kasi adiah kat encik somi so tak yah fikir nak kasi hadiah per dah kan..ha..ha..
hadiah dia mmg terbaekk dari ladang punyer..so mmg tak menyesal punyer kalau korang masuk.


 tuk hencik somi mmg terbaekk punyer

 i likeeeee..nak yg ni boleh tak adik hafiz? dah ler sama nama dah ngan hencik somiku..he..he..



so ni ler gambarnya yang sayer nak meng ENTER..harap suker dan berbesar hatilah beri sayer hadiah tuh...he..he..




ni ler contestnya..kalau korang nak  masuk siler ikut step2 ni yer..i likeeee..

longHaffiz.com : Behind the Photo Contest : Inilah nama contest untuk korang semua. Memandangkan aku dalam proses nak promote domain blog yang baru dilancarkan last week, maka hadiah yang disediakan pun boleh tahan gempak dan high valuenya. Senang sahaja korang untuk join contest nie tau. Korang hanya perlu siapkan satu entri pasal contest nie, upload gambar di FB Fan Page dan dapatkan like sebanyak mungkin. Secara detailnya, inilah procedurnya yerk :

Step 1. Tulis satu entri di blog korang semua. Di dalam entri tersebut, korang bolehlah bebel pasal longHaffiz.com : Behind the Photo Contest dan pada masa yang sama upload photo terbaik korang. Photo yang korang nak pilih adalah totally general dan random : terpulang kepada semua yerk!!

Step 2. Selepas entri dah siap, korang kena upload photo yang sama ke Facebook Fan Page Blog Coretan “Long Haffiz” Perantau. Oh ya, beserta dengan photo yang korang upload tu, pastikan tinggal caption url entri blog korang tu.

Step 3. Last step, dapatkan kengkawan korang semua untuk like photo korang di Fan Page tadi dan langsailah kerja korang! Yeszaa!!

2 comments:

Haffiz Al-Banna said...

welcome to the club
thanks for participating :D

gadisworld said...

ur welcome.. :)