-->

MY FOLLOWER

Pages

Monday, July 11, 2011

sesi berkenalan dengan hencik PACAT!!

ha..ha..sehingga ari ni masih terasa lagi kesan hisapan darah dari hencik pacat ni..hadoii ler..seingat as, last kena pacat 5 tahun lepas rasanya..pastu dah lama dah tak kena pacat, n ari khamis lepas kami bersua kembali..lebey kurang mcm sesi jejak kasih aaa..he..he..

khamis lepas, office as ada wat xtviti " menyulusuri denai sintok"..alah.,bahasa pendeknya Jungle Tracking lerr..kalau dulu masa as masuk hutan x der teruk sangat n tak mencabar pun..tapi kali ni perghhh mmg mencabar jiwa dan raga ni..mmg susah sangat xpdc kali ni..jalan pun lincin, curam, pastu tingggiii sesangatt..sekali tgk tuh mcm tak leh wat jer..tapi alhamdulilah kami semua boleh wat..tapi satu benda jer yg as gerammm sesangat.per lagi, pacat ler..boleh dikatakan setiap kali check point, mmg setiap kali tu kami semua check pacat..he..he..mmg ada punyerr..as pun x terkecuali..mmg berdarah kaki ni..n nasib baik ler naik kat kaki jer n tak naik p tempat lain..ha..ha..kesan pacat ni sehingga ari ni terasa lagi..habis ler kaki as..silap hari bulan leh tinggal paruttt..eeee...tapi takper, sekali sekala kannn..lagipun bukan selalu leh masuk hutan ni n berkenalan ngan hencik pacat..pendek kata, hencik pacat ni mmg kenyangg ler ari tuh hisap darah kami semua..sure kenyang seminggu..he..he..

 'drakula' hutan..



 sebelum wat per2 xtvt..ni ler acara wajib kami..
 ni ler big bos as..hensem tak??sila anggukkan kepala anda yerr...
 1..2..3..lompattt
 perjalanan bermula..

 dah rasa penat dahh..adehh


 tu dia aihhh..tingginyaaa

2 comments:

Hajar Rahman said...

tak suka tgk gambar pacat tuuuuuuuuuuuuuuuu :)

Hajar Rahman said...

cik x suka tgk gambar pacat tuuuuu...keja nk naik atas kaki org ja... :)