-->

MY FOLLOWER

Pages

Tuesday, April 03, 2012

lelaki tu betul2 ke lelaki?

"Huh..hensem tul mamat kat sebelah kita tuh..pakai pun smart,nampak berjenama jer dari atas sampai bawah..muka pun ala2 brad pit , tak pun paling low mcm fahrin ahmad..perghh..jatuh cinta aku di buatnya nida" kata eira

" ko ni eira, ko pasti ke dia tu lelaki tulen?lelaki skrg ni tak semestinya lelaki tulen..kenkadang ruper tuh macho habis tapi berkenan kat buah halkum gak" nida


ha.. tu dia, mmg betul pun.kita ni perempuan kalau nampak lelaki yang lalu tuh bukan main hensemnya, smart pastu tahu plak bekerjaya mula ler nak tangkap cintan..manalah tahu rezeki terpijak, dapat bf ensem katakan..tapii nanti dulu, lelaki skrg ni tak semuanya sukakan perempuan, walaupun cun giler persis maya karin ker, aishwaryria rai ker tak pun seayu irma hasmie semuanya tak der maknya bagi dioarang..ini kerana cinta dan kasih sayang dioarang tuh hanya tuk insan bergelar 'lelaki' sahaja..walauuupun satu spesis tapi jiwa dan raga memberontak nakk kan spesis yang sama tuhh juga..haaaa, inilah digelar GAY!! korang dapat cam ker siapa yang gay n sapa yg tulen? kalau lelaki berpewatakan 'adik2', mmg sah2 dah korang dapat cam..tapi kalau lelaki gay ni, korang cam ker?? perwatakan diaorang takder cacat celanya..mmg sempurna sebagai lelaki, cuma dalaman tu jer berbeza dgn lelaki tulen..so mmg susah nak kenalpasti.

kalau dulu gay ni mmg terkenal di barat n mungkin kita tidak pernah terfikir akan wujud di Malaysia..tapi percayalahhh..gay bukan lagi perkara yang jarang di malaysia..bahkan ia wujud makinnn banyak dan bersepah dan disertai pula dgn wujudnya laman web khas utk golongan ini mencari pasangan..n paling mengejutkan,lelaki ISLAM tidak terkecuali mendaftar dan mempromosi diri di dalam laman web ni..mengejutkan bukan? sedih mmg sedih bila melihatkan insan2 ini terlajak jauh dalam kehidupan mereka..bagi yang beragama Islam, moga ALLAH membuka pintu hati mereka untuk bertaubat dan kembali ke jalan ALLAH..

kepada golongan GAY di luar sana, sampai bila korang nak jadi mcm ni? tak mahu ker korang mempunyai zuriat sendiri dan zuriat yang akan menjaga korang di usia emas nanti? fikir2kanlah..


No comments: