-->

MY FOLLOWER

Pages

Wednesday, January 01, 2014

selamat datang 2014!!!

jemput masuk...jemput masuk..jangan malu2 yer..wat ler mcm umah sendiri..eh..mmg rumah dia dah pun kan..silakan masuk, tapi apa yg pasti jgn wat perkara x senonoh tau ..kena jadi baik..kena jadi rajin..kena jadi pandai...tak gitu 2014??? he..he..per2 pun cepat tul masa berlalu sekarang ni..Ari ni dah 1 January 2014 dah pun..isyh bertambah lagi satu tahun..syukur alhamdulilah, kita diberi kesempatan itu..N apa yg selalu orang wat, bila masuk tahun baru jer maka kuar ler bermacam2 azam baru..capai ke idak tak tahu lerrr..bagi chik as azam ni tak semestinya nak masuk tahun baru jer, terus set azam baru..bagi chik as azam tu kena setkan selalu dalam minda dan diri kita..bila sesuatu tercapai tuh, kita terus setkan apa yg perlu dan harus kita buat untuk capai matlamat seterusnya..tak perlu tunggu tahun baru, baru nak setkan azam tu..

Bagi chik as, apa yang chik as harapkan semoga ALLAH S.W.T memberikan kesihatan yang baik buat chik as sekeluarga dan moga diberikan lebih rezeki untuk kami sekeluarga..secara general lah kan..he..he..kalau yg lain2 tuh setkan dalam hati jer..bukannya per, takut x termampu untuk capai plak..he..he..per2 pun semoga kita semua dapat mencapai apa yng kita inginkan..insyaallah...

kredit gambar : A.Z blogspot

2 comments:

zacky786 said...

aminnnnnn

Deqla Manjew said...

salam 2014. :)