-->

MY FOLLOWER

Pages

Wednesday, April 06, 2005

selamat gak..


yahoo...alhamdulilah..slmt gak as dari seksaan dan derita nestapa ni he..he.. akhirnya as p gak cabut gigi pada end march ari tue.berdebar-debar gak masa memula nak jumpa doctor tue..tapi as maintain jer :) punyalah ramai org kat sana.as p sana dari kul 10.30am sampai 1.00 pm baru selesai.penat..penat.. lps kena bius tue, masa cabut tue kjp jer,x sakit langsung..tapi ntahlah mimpi kot pembantu pndaftran kat klinik tue x kasi pun as ubat.yg as ni pun manalah tau kna..org x penah jumpa dentist katakan.balik umah jer,sakit sesangat..sampai x leh tidur mlm.nasib baik ada ubat farmasi dulu.as pun bedal ubat tue lah..sbb x leh tahan sangat terpaksa p klinik tue balik ambik ubat.nasib baik dia sedar dia yang salah..isyk..isyk.. lps mkn ubat tue,alhamdulilah skrg ni dah lega..yahooooo..rasa mcm serik plak as nak p cabut gigi..he..he..penakut katakan..

oh yer,lps ni blehlah tengok my fotopages as..skrg ni dlm pembinaan baru.baru pasang tapak.,x buat dinding lagi he..he..

3 comments:

Ghaizah said...

akum....
hai akak....akak cabut gigi yerk....heheheh...Seumur Aiza tak pernah pun cabut gigi...Aiza biar gigi tu tanggal sendiri...Takut nak cabut....saaaaaaaaaaaaakit....aiza rasa baik bertampal daripada cabut gigi...

gadisworld said...

w'lm...masa cabut tu x lah sakit sangat..tapi lps cabut tue..masyallah..deritaku tanggung sendiri..he..he..gigi ni kena jaga aiza kalau x masuk umor 30 dah kena pakai gigi plastik :)

Ghaizah said...

ade juga gigi plastik yerk...kak as...gigi plastik tu gigi palsu yerk.....