-->

MY FOLLOWER

Pages

Thursday, September 29, 2005

'MAWI LELAKI MELAYU TERAKHIR ?'



selepas mawi keluar ajer dari af,mawi ni dah jadi mcm gula..asyik kena hurung dek semut..x kira ler semut api ker,semut merah ke,semut kecik ker..yg ptg sure kena hurung punya.bukan sahaja oleh peminat tapi juga oleh media massa dan juga media elektronik.apa taknya kalau cover depan tu muka mawi,sure majalah tu cepatnyer abih..maklumlah..mawiiii sepanjang mawi berada di af dan dlm jangkamasa 2 bulan mawi bergelar artis ni..sebut jer majalah apa..pendek kata semua majalah hiburan pasti ada majalah mawi.bukan sahaja hiburan bahkan majalah bukan hiburan pun ada ..setakat ni majalah yg cover mawi Hai,URTV,Media Hiburan,Mangga(cipta rekod..3 kali tauu),Mastika pun ada, URS,dan banyak lagi ler..as sekadar menyebut beberapa majalah yg polular ler..dan yg paling terbaru sekali..kira latest ler..ini ler yg canggihnya..sepanjang keluaran majalah ni..mawi menjadi lelaki pertama yg jadi cover depan majalah ni. mmg worlddd punya. Untuk keluaran bulan Oktober ini,mawi manjadi cover depan untuk Majalah In trend..mmg canggih.cipta rekod.ok kat sini as selitkan sikit bebrapa temubual antara mawi dan wartawan maj In Trend tu..nak tahu selebihnya..pandai2 lah beli sendiri yer :)

menyusul nanti
  • Temubual MAwi dan wartawan In Trend

__________________________________

Apa pandangan mawi sebelum menyertai Akademi fantasia,sedangkan sebelum ini Mawi tidak tahu apa itu Akademi ?

Saya tahu ttg diari daripada majalah.Saya hanya dengar kawan2 bercerita fasal akademi.Kalau dapat masuk kena duduk terkurung tiga bulan.Itu sahaja yang saya tahu.Bila kawan2 ajak pergi uji bakat saya pun ikut mereka sahaja.Tidak sangka rezeki saya tersurat di Akademi.

Dahulu sebelum popular ,mungkin Mawi pernah dipandang sebelah mata dan diperlekehkan ?

Mestilah ada,itu lumrah manusia..tapi saya ambil sebagai semangat.Tak apalah biarlah saya seorang yg tahu tak payahlah org lain tahu.

Mawi sudah popular dan ramai pun sudah berkira-kira mawi bakal jadi jutawan.Apa rancangan Mawi ?

Saya nak buka kelas mengaji untuk mak dan abah saya.Saya takut juga mahu rancang banyak perkara.Takut tidak jadi.Biarlah buat sementara ini saya tanamkan hasrat buka kelas mengaji

Okey mawi,kalau saya tanya Mawi,jawab apa sahaja yg terlintas dalam fikiran mawi..

Jamal Abdilah ? Raja Pop Malaysia

marsha ? senang rapat dengannya

Islam ? Agama Suci

Akidah ? Sesuatu yg berharga

Keluarga ? Kasih Sayang

Cinta ? Ibarat kentut,ditahan sakit dilepas takut (iyer ker mawi he..he..)

Rempit ? keberanian..lumba haram

Felda Taib Andak ? Hidup Peneroka

Masjid ? Tempat Ibadat

Nyanyian ? satu kesenian kebahagian

Rezeki ? redha dan terima

Perkahwinan ? Sesuatu yg dituntut

Mati ? Sudah semestinya

No comments: