-->

MY FOLLOWER

Pages

Tuesday, September 11, 2012

Jamuan 'Tangga' Terbuka..

ha...ha..amacam mesti korang dengar mcm pelik jer kan..chik as 'typo' ker haper ker kan..tapi sebenarnya itulah kenyataannya.he..he..chik as malas nak citer panjang-panjang..takut korang bosan plak, so chik as hanya hadiahkan dgn gambor2 jer..boleh gitu? he..he..

Jamuan raya ni mmg marvelous punyerlah sbb kami semua masak kat opiz secara gotong royong..perghh mmg best.Menu yang ada, gulai daging kawah, ikan talang goreng, buncis goreng, ikan masak lemak tempoyak, asam pedas ikan, kari kambing,kerabu perut, ulam2 dan sambal, kuih raya dan juga menu wajib ketupat daun palas n rendang daging.. Gulai daging, sambal n kerabu jer wat kat opiz yang lenlain kengkawan yang bawak dari umah..kalau semua buat kat opiz, alamatnya malam ler baru leh makan, coz dapur ada satu jer..he..he..

 


wah..rajinnya chik as..he..he..


ahli dapur 'tangga'
ceewahh, chik as tgh khusyuk mengoreng tuh..

gulai daging kawah yang 'meletopp'

  

tangga pose...he..he..

mengumumkan ketibaan bos...


serbuuuu....



kesimpulannya - majlis kali ni mmg best dan marvelous lahh..lagi best makan nasi putih dari nasi yang bermacam2 perisa..

3 comments:

abahsofea said...

terima kasih Cik As sebagai wakil tolong jemput saya menumpang makan sepinggan dua..memang mabeles :)

Deqla manjew said...

haha.. apa daaa kat tangga pun jadik!! tangga pun tangga la kan, janji kenyang.. :p

Deq's Qienz said...

terbaekk la jamuan raya tangga nihh..yeahhhh :P