-->

MY FOLLOWER

Pages

Tuesday, February 05, 2013

SEGMEN : Saya Follow U, U Follow Me




 hOOOLLLaaaa... tgh chik as godek2 blog chik as n buang sarang labah2 yang dah bersarang ni..chik as g jenguk umah deqla, n tetiba terpandang lak segmen ni..so tanpa segan silunya chik as pun terasa nak join sekali. Memula chik as ingatkan blog ni ladies punyer, bila nengok profile baru pasan blog orang lelaki upernya..errmm, tabik gak ler chik as sbb dia mmg rajin wat segmen mcm ni. 

Segmen ni dibuat untuk mengeratkan lagi hubungan dan juga untuk menambahkan lagi kenalan yang ada..so per tunggu lagi..jom kita tambahkan kenalan dan  follower..jommm...


5 comments:

mselim3 said...

Assalammualikum...

Terima kasih pintu hati sudi join segmen saya yang biasa2 aje nie...
dan terima kasih kerana sudi letak banner saya kat sidebar...

mselim3

pls: Macam mana nak balas budi nie yer....hehhe

mselim3 said...

Assalammualikum..

Terima kasih bebanyak pada pintu hati sudi join segmen saya...
pape nanti sudi2 dan selalu visit me k....list saya dah siapkan pape nanti saling follow memfollow dan tambah kenalan k...

mselim3

pls : saya dah komen td ...saje komen lagi,,hehe

Unknown said...

salam segmen yang sama >>> follow me >>> http://jmbelog.blogspot.com/2013/02/segmen-saya-follow-uu-follow-me-by.html

Unknown said...

assalamualaikum...singgah dari segmen sama :)n follow..

roslita thalib said...

dari segmen sama.. singgah n follow :)
http://karipapkensar.blogspot.com/2013/02/segmen-saya-follow-uu-follow-me-by.html