-->

MY FOLLOWER

Pages

Tuesday, February 05, 2013

macam biskut daaaa

assalamualaikum semua...tadaaaaa..tu dia aaihhh kejap ada kejap takder..pehal ler chik as ni.ari tu beriya2 kononnya dah kembali tapi hampes jer..he..he.nak tahu kenapa chik as ni mcm biskut? bukannya apa, memula tu bila kita beriya2 nak update blog tetiba ada kekangan yang lain..so bila dah ada halangan tu automatik semangat nak 'hapdate' blog tu makin menipis..tambahan plak sikap malas yang melanda..lagilllerrrr jadi mcm tu.he..he..

Kenkadang chik as rindu nak berblogwalking semula..nak jenguk umah kengkawan yang dah lama chik as tinggalkan.ntah2 diaorang pun dah luper dah chik as..hu..hu..takper, kali ni chik as akan usahakan juga tuk update blog chik as..insyaallahhh..he..he...

imej : kredit tuk blog ni

3 comments:

Eza Boom Boom :) said...

Eza tak lupa chik as la. hehe. jgan risau k :)

Chic Na said...

kejap ada kejap takde. :)

gadisworld said...

eza : macih..macih..he..he..

Chic Na : biksut katakan..he..he..