-->

MY FOLLOWER

Pages

Thursday, June 20, 2013

dah botak dah !

Pada 31 May yang lalu maka botaklah kepala puteri ibu..he..he..tapi masa lahir pun aleesya ni x der ler banyak sangat rambut kalau nak dibandingkan dgn abang dia dulu..bila dah botak ni, lambat plak nak tumbuh..he..he..


putri ibu..aleesya dani..masa ni x botak lagii




majlis 'buka mulut' oleh wan..a.k.a my father in law...(ckp omputihh ooo)



kak saadiah as a bidan..

tadaaaaa..rambut dah ilang dah..he..he..


 Majlis wat kecik2 jer panggil adik beradik n jiran2 jer..menu ari tu pulut ayam n beehun goreng..alhamdulilah, jiran2 datang membantu..makasihhhh bebanyak wat jiran2 semua.kalau harapkan tuan umah ni, errmmm harapan tinggal harapan ler..he..he..Meriah gak ler ngan kehadiran tetamu n dalam masa yang sama tu tetiba jer si abang tu wat perangai..itu tak kena, ini x kena n sampai meraung2 masa tu..Heran gak ler chik as, x pernah2 lak darwisyh wat perangai mcm tu..bila pegang2 badan dia, uper2 nya dia demam..suhu mmg tinggi n malam tu juga ler dia muntah2 n kena 'jelum' ngan air ais..errr korang faham x maksud 'jelum' tu? kira faham lah yer..he..he..Dua hari gak ler dia demam, n lepas tu alhamdulilah dia kembali sihat..lega rasanya.Mmg susah hati bila anak2 ni demam..

budak demam...

Per2 pun diharapkan anak2 chik as diberikan kesihatan yang baik selepas ni..insyaallah..pssttt, nak bagitau ni..minggu depan chik as dah habis dah pantangg..yeaaaaa....he..he..so lepas ni leh panjang sikit kaki ni melangkah..he..he..bebas katakan..

6 comments:

izan mama mia said...

syukur..dah lahir rupanya puterinya..comel

Eza Boom Boom said...

comelnya gegurl.. hihiikk. nak cubit.

Deq's Qienz said...

alahaiii botakk..hehee sori cik as xdpt hadir knduri aritu.

gadisworld said...

mama mia - alhamdulilah dah selamat dah pun :)

eza - larikkkkk...eza nak cubit anak chik as..he..he..

deq qien - x per dq, memahami.. :)

Chic Na said...

lama tak datang sini tetiba ada puteri comel. huhu.. botak sekejap je. nanti tumbuh rambut baru mesti cun.. ;)

gadisworld said...

chic na, rambut dah naik sikit..he..he..