-->

MY FOLLOWER

Pages

Tuesday, June 25, 2013

sapa menang pertanding masak2 ni aaa?

Isyh tak sangka kejap jer dah nak final malam ni..walaupun result dia dah bocor, tapi selagi x tunjuk dkt tv kita x leh nak kata per2 kan..per2 pun chik as sokong syura malam ni.Ramai yang kata syura x layak dan che ta lebih layak ke finalDan final mlm ni celina lebih layak..mcm ni ler yer, org cerdik bila exam tak semestinya lulus kalau x menepati soalan tuh..n orang x berapa cerdik tak semestinya gagal bila exam..bila dia berusaha lebih, maka hasilnya akan jadi yang terbaik..




 
menu ketika separuh akhir..

Kenapa chik as pilih Syura ?

1. Dia bermula dari bawah dan dia sendiri akui kurang pakar dalam bidang masakan
2. Sentiasa belajar dan berusaha untuk menjadi yang terbaik , hanya utk diri dia
3. Diaorang ckp syura x pandai masak western, hanya pandai masakan Melayu..Celina n Syura berada dalam situasi yang sama..Celina pun x pandai dalam masakan melayu..so???
4. Humble and sweet
5. x putus asa..



memula bertiga,,

 
che ta tersingkit pada peringkat separuh akhir...
pastu berdua..(kelakar lak tgk bayang kat belakang tu)


Macam celina, mmg nampak dia mmg terror bab western ni..tapi dlm bidang kulinari (ceewahh ntah betul entah idak chik as sebut ni..he..he..), teror atau tak bergantung kepada usaha kita yang berterusan..mcm masterchef ni, yang menjadi final examnya ialah malam ni..so kalau celina lebih hebat, maka dia yang layak..n kalau syura lebih hebat dari celina  maka syura juga layak.teror atau tidak, tidak bergantung pada sepanjang musim masterchef ni..tapi pada masakan pada malam ni..so sama2 kita saksikan..jeng..jeng...jeng...

6 comments:

ros_reeza said...

Alhamdulillah.. Syura menang :)

izan mama mia said...

syura dh menang..

deq's qienz said...

xtgk pon kak as oii..bukan pa takut trigin hok depa masak jenuh aku nkp carik..hahahah :P

Nora Karim said...

yey syura menang.... :D

Deqla Manjew said...

syura menang..!! yeayy...!!

gadisworld said...

alhamdulilah syura menang !!!!