-->

MY FOLLOWER

Pages

Monday, September 14, 2009

air mata...tolong jangan mengalir lagi...

sedih mmg sedih..pilu rasa hati..n sesungguhnya as cuba untuk tidak rasa lemah lagi..dah cukuplah as menghadapi kehidupan as sendiri..tapi as sedar as tak cukup kuat untuk menutup kelemahan as..as tak dapat nak menghalang air mata nih dari terus jatuh..minggu nih mmg as rasa lemah sangat..dah banyak air mata as tumpah ..as hadapi semuanya sendiri n as terus pendamkan rasa hati nih..n as cuba tekadkan diri apa yang terjadi nie adalah dugaan dari-Nya..untuk menguji as sebagai hambanya supaya lebih mengingati-Nya.

YA ALLAH KUATKAN DAN TABAHKANLAH HATIKU INI,
SESUNGGUHNYA AKU SEBAGAI HAMBAMU TAKUT ,
JIKA AKU TIDAK MAMPU UNTUK MENGHADAPI SEMUANYA,
AKU TAKUT JIKA AKU TEWAS DENGAN DUGAAN-MU YA ALLAH,
BERIKANLAH AKU KEKUATAN DAN SEMANGAT,
AGAR AKU LEBIH TABAH DALAM MENGHADAPI DUGAAN INI YA ALLAH..

2 comments:

ANAKIRANA said...

nak raya..jgn sedih2..

gadisworld said...

errm..nak wat mcm mana kak..maybe nih dugaan tuk saya kot kak..per2 pun..as akan cuba tenangkan diri.. :)