-->

MY FOLLOWER

Pages

Tuesday, September 15, 2009

wat kuih raya ler plak

hadoii..tamak tul ler rasa.ari nih rasa mcm nak wat mcm2..he..he..kononnya marin nak wat kuih raya..tapi oleh kerana tak sempat nak g beli bahan,so tak jadi..ari nih rasanya nak kena singgah gak pasaraya nak wat kuih raya..he..he..kononnya nak wat suci dalam debu..err..korang tahu ker idak per tuh? alah..kuih yg guna kulit popia tuh pastu campur sekali ngan susu,nestum n cornflake..nak wat popia simpul takder serunding plak..so ingat nak wat yg senang didapati bahan dia ler..he..he..umah as takder oven so mmg tak merasa ler bau wangi kuih raya kat dapur tuh coz tak pernah wat pun..tuh yg ingat tahun nih nak wat gak kuih raya,yg tak melibatkan oven..okies ler tuh kan..nak cuba ler balik nanti..n kalau rajin nak wat fried wantan gak..rasa mcm sedap jer..perghhh..mcm ler teror kan..he..he..takper, balik karang kalau as wat insyaallah sok as citer..skrg nih nak tgh berangan2 nak wat nih..he..he..

fried wantan

pic nih n resepi n as ambil dari blog nih --> Blog Abah Sofea

Daisypath Anniversary tickers

3 comments:

~abahsofea~ said...

wowo.fried wantan..best tuuu..light & easy..As..klau nak tempah popiah simpul ble? hehe..klau takdak yang simpull.yg gulunggg pun takpaaa..janji besttt!!

gadisworld said...

adeh..cik shidi..as bukan sampai expert lagi nak jual2 nih..baru merangkak2 lagi wat nih.apa kata kalau nak wat2 benda nih kita serahkan pada yang pakar..he..he..

gadisworld said...

cik shidi...luper plak.makacihh kasi menu tuh.mmg senang nak wat..nanti letak lagi tau menu yg bestt2..he..he..