-->

MY FOLLOWER

Pages

Thursday, September 17, 2009





tu dia..walaupun nie citer basi n dah lama..nakkk juga upload gambor lama tau..he..he..cover balik gambar beraya yang takder..he..he..bukannya per..tak sempat langsung nak ambil gambor..n lagi satu ingat tak bawa kamera ..n kamra hp lak tak der bateri..isyhhh..saborr jer lah..nanti nak pujuk hubby suh pakai baju melayu n nak snap pic lain ler..he..he..nih gambar masa as masuk sepital ari tuh..sakit gak pakai benda alah nih tau.






salam semua..aisyeh, bz punya pasal luper lak nak citer perkembangan kuih yg as janji nak wat tuh..nak tahu tak? jeng..jeng..yeaa as berjaya wat fried wantan..bolehler style as kan.balik2 office ari tuh as terus g beli barang2 nak wat kuih tuh n petang tuh terus as wat fried wantan dulu..as wat dlm 5 biji jer.bukannya per, as nak try tgk isi yg as guna tuk wantan tuh sdp ke idak..as guna meatball(lebih dari wat spagheti ari tuh..he..he..) yg dilenyek2,pastu sayur campur yg dah ada kat kedai tuh, sedikit garam n lada sulah..errm..menjadi gak tau..he..he..pastu malamnya lak as wat suci dalam debu plak..memula wat tuh tebal yg amat..pastu as potong empat plak kulit popia tuh..barulah jadi..he..he..as baru wat 50..balik nanti nak sambung buat lah..he..he..






p/s - UUM leh balik awal ari nih..kul 1pm dah leh balik..yahooooo!!..eh silap..alhamdulilah.gambar nanti as upload yer..insyaallah kalau sempat.tak janji tau.



Daisypath Anniversary tickers

3 comments:

~abahsofea~ said...

tahniah..senang ja kan..janji tak makan masa nak buat..apa pun selamat hari raya untuk as & suami..semoga raya tahun nie jadi raya yg terbaik utk awak berdua..maaf zahir & batin..

~abahsofea~ said...

haha..apsal "mendung" semacam jer kaler fried wantan tu as??? minyak panas sgt tue..

gadisworld said...

he..he..nih sbb edit..tuh yg nampak pelikk sikit tuh..