-->

MY FOLLOWER

Pages

Sunday, August 05, 2012

awisyh..oh awisyh..

Hero tecik ni, kalau kita nak sembahyang jer mula ler dia sibuk dok atas sejadah kita..kenkadang tu dia plak nak jadi imam tuk ayah dia.he..he..

kenkadang tu tgh ayah dia duduk antara dua sujud, dia dengan bangganya terus duduk atas riba ayah dia..ayah dia per lagi,puas berdehem2 panggil as..he..he..awisyh,awisyh..mcm2 ler hero tecik sorang tu :)




ni style sujud per ni awaiyh?

ari jumaat lepas, Cmart ada wat offer tuk pampers awiysh ni..per lagi, chik as tak lepaskan peluang ler..atas troli tu penuh ngan pampers ni jer..he..he..kalau ari biasa mahal bebenor..sampai rm39!! so bila offer mmg chik as akan borong punyerrlahh..n hasilnyaaa...
stok tuk awiysh..

13 comments:

Cinta Misteri said...

Alhamdulillah....budak2 nak blajar solat kita kena galakkan. Takpa, anaknda rasulullah pun penah duduk belakang badan baginda waktu baginda sdg sujud. Baginda tetap tunggu anakndanya bangun barulah baginda duduk antara 2 sujud.

~PILOT LOVER~ said...

comel nyer budak kecik ni..heheh ^_^

Chic Na said...

kecik2 dah nak jadi imam ye awisyh. hehe.. banyak nya stok pampers.

Deqla manjew said...

alhamdulillah.. kecik2 dah dididik.. xpe la gaya sujud camne pun, lama2 belajar.. hihi..

eenie minniey said...

aha comelnye dye :)

princess lieza said...

alololo...cutenye...cecik2 da pandaii...heheh

DekNie said...

bagus la kecik2 dah suka solat...masa ni la kita nk diidk anak kita kan... dah besar baru nk ajar, susah la nnt kan...

ros_reeza said...

amboi..borong sakan ye.. hihihi

Wanieys said...

alololo comel jer dia nk solat juga hihi

Myra Jay said...

Melentur buluh biarlah dari rebungnya ;)

Hehee, bagus Awisy ;D

QasehnyaRania said...

bgusnya awisyh..kecik2 dah cuba try mengikut ayah bersolat..insyaallah

are_lin@yu said...

bagusnya dia pun nak sembahyang..hehe

gadisworld said...

he..he..minta2 tu dia rajin nak solat sampai besarler..

Pampers tu chik as beli time offer..mmg wat stok punyer.he..he.