-->

MY FOLLOWER

Pages

Thursday, August 16, 2012

terima kasih bos!!

alhamdulilah rezeki lagi..tgh chik as dok berangan2 nak makan ketupat, nak buat kuih raya, nak kemas umah,nak wat itu n ini..tetiba bos panggil.Rupa2nya bos nak kasi duit raya..yeaaaa..dah lama dah chik as tak dapat duit raya ni..selalunya asyik bagi duit raya jer.Hepy betul raasa..tq bebanyak wat bos tersayang chik as En.Mohd Nor Ahmad atas pemberian duit raya wat 'anak2 dia' kat bahagian sirkulasi ni..macihh bossss


berebut2 tuhhh

"terima kasih boss!!"

sememangnya kami ni GGP (geng giler photo) ler..ha..ha..




9 comments:

Hajar Rahman said...

bestnyer.. tp cik jat nmpk gemuk :(

Deqla manjew said...

wahh.. RM20... hihi.. jgn nangis2 yer.. tahun dpn deqla bagi kad raya sekali ngan sampul raya yer..tapi sampul kosong je la... hihihi...selamat hari raya chik as..maaf zahir batin..

Deqla manjew said...

wahh.. RM20... hihi.. jgn nangis2 yer.. tahun dpn deqla bagi kad raya sekali ngan sampul raya yer..tapi sampul kosong je la... hihihi...selamat hari raya chik as..maaf zahir batin..

abahsofea said...

Alhamdulillah..murah rezeki semua :)

qaseh_fariza said...

wah untung la..dpt duit raya. nak jugakkkkkk

selamat hari raya. maaf zahir batin

are_lin@yu said...

wahh banyak tu..nak gak cik as..hihi

p/s:dear,salam aidilfitri,ampun maaf dipinta ya..hehe

BERT said...

fuyoo dapat duet raya huhu

Chic Na said...

syoknya dapat duit raya kaler oren lagi. huhu..

Deq's Qienz said...

sampai hari nih tak guna lagik duit tuhhh..berkattttt..hihii