-->

MY FOLLOWER

Pages

Tuesday, July 03, 2012

Abang nak lari ke bang?



ha..ha..lawak giler bila tgk orang lelaki berlari sambil pakai kasut tinggi..isyh, kalau ler chik as yang kena lari, mau terpelecok kaki chik as..eee, tak kuasa chik as nak wat walauuupun dapat USD 500 dollar (RM 1580) macam dioarang yang menyertainya di Madrid.Kalau x salah chik as, pertandingan ni adalah merupakan pertandingan tahunan yang diadakan khas utk orang lelaki sahaja.(separuh2 pun x leh masuk he.he..).Selain berlari pakai kasut tinggi, diaorang akan ke pusingan seterusnya iaitu pusingan pakai baju wanita dan juga rambut palsu..chik as pun tak tahu ler apa motif diaorang wat pertandingan mcm ni...mcm2 ler..

errr,kalau chik as nak larik pakai kasut ni okeh tak?


 
kredit to : SINI

6 comments:

abahsofea said...

tudia..betih bunting padi cemana la nak lari..haha

gadisworld said...

ha..ha..seksi seksa semuanya tu cik shidi..orang pompuan berjalan pun terpelecot, ni plak nak lari..camner ler diaorang lari pun x tau ler..

qaseh_fariza said...

xsanggup la kak as, nk berlari pakai kasut kak as tuh. mau mc 2minggu akibat seliuh..belum kira lagi peluh jantan yg merembes kuar hahahhaha

gadisworld said...

kak as pun x berani nak berlari pakai kasut kak as tu..bukan kata nak berlari,berjalan pun takut..takut terseliuh kaki.naya ooo..he.he..

Deqla manjew said...

wahh...seksa betol deqla tgk.. kalo deqla kasut tumit tinggi nk jln pun kedek2..apatah lg nk berlari..hihi..terbaiklah depa ni..haha..

p/s : undian gadisworld deqla hrp2kan..

http://jiacreatifelt.blogspot.com/2012/06/segmen-dari-jiakreatifelt-header-dulu_26.html

undi header deqla yer.. kalo baik hati, undi la 5x.. hihi..

gadisworld said...

deqla..mmg seksa ooo..he..he..

okiess..chik as undi khas tuk deqla :)