-->

MY FOLLOWER

Pages

Monday, July 30, 2012

Bila Chik As tak online...

Chik As tak online kerana...

|

|

|

|

|

|






Inilah sebabnya bila chik as tak online,
hero tecik telah memanopoli lappy chik as..
darwisyh oh darwisyh..
tgk apa pun tak tahu ler..
lappy ibu pun nak, tablet pun nak..semua dia nak 'konkerr' :D

5 comments:

eimah siti said...

hahha....budak2 sekarang....

gadisworld said...

he..he..tu ler eimah..mmg kita dolo2 mana ler tahu mcm tu kan..

Chic Na said...

celik it betul la darwisyh ni. kalah ibu dia. hehe..

Wanieys said...

alololo darwisyh sama jer cam qalief klu dgn lappy ada jer kerja dia hihihii

gadisworld said...

chic na,mmg pun..ibu dia asyik mengalah jer..he..he..


waniey , he..he..budak2 skrg ni x mcm kita dulu kan..