-->

MY FOLLOWER

Pages

Sunday, July 01, 2012

epy birthday darwisyh..

alhamdulilah,dah selesai dah satu bab..akhirnya berjaya gak chik as tuk wat 3 benda sekali..memula wat coklat, pastu apamdot-dot n terakhir wat kek coklat kukus n feedback yang dapat tu positif ler gak..he..he.. bolehler kan, dari takder langsung.Lagipun chik as ni bukannya pandai sangat pun nak baking-baking ni..tak teror pun..maklumlah masih lagi baru belajorr..isyh malu lak nak mengaku, tapi nak wat camner kan..dah kenyataan..he..he..

Sambutan birthday darwisyh kali ni, kami hanya sambut bertiga jer,chik as,mak n darwisyh jer..memula tu nak ajak MIL n FIL datang sekali, tapi nak dijadikan citer, mak n ayah g dusun kakak ler plakk..errmm, nak wat camner kan..so terpaksa ler kami sambut bertiga..dahler hencik somi pun outstation.hu..hu..per2 pun still go on punyerlah.he..he..





Menu tuk malam tu ialah Kek 'Sebeday' (sila jangan komen apa2 yer..malu cheq,maklumlah orang baru nak belajar,he..he..),apam polkadot n coklat..errm, coklat tu bukanya nak kasi darwisyh makan..sajer jer try wat..he..he.




aisyeh, ni ler jadinya bila set kamera..tak sempat ibu nak pose..he..he..



walaupun masa tu memasing dah rasa ngantuk dah, tapi chik as menggunakan kuasa veto tuk memaksa mak chik as n darwisyh berjaga gak hanya tuk bergambar..ha..ha..(gelak jahat..he..he..) pewut memasing sebenarnya dah kenyang dah pun..so malam tu hanya bergambar jer lah, n esoknya baru ler makan..ha..ha..boleh gitu? bolehler kannn...


sayanggg anak ibu...happy birthday sayangg

8 comments:

Deq's Qienz said...

hapi sebeday awisyhh muga mjadi ank yg soleh ya :)

cik dah faridah said...

dah besar dah anak cik as...hepi besday...sedap plk napok kek tu...

kalu kawan2 mesti dah tya ni bila anak dah besar..bila mau tambah?kan..kan

gadisworld said...

Tq deq qien.. :-)

gadisworld said...

Cik dah...sedap ker? He..he..
Tingin gak nk tambah lagi..insyaallah kalau ada rezeki.he..he

abahsofea said...

hepi sebeday nak awisyh..moga menjadi hero pada agama, ibu bapa dan tanahair :)

gadisworld said...

tq en shidi , insyaallah :)

Deqla manjew said...

happy besday darwish... wahh..cantik nama darwish.. :)

gadisworld said...

tq deqla..:)