-->

MY FOLLOWER

Pages

Monday, July 02, 2012

sweetnya tengok..




Tahniah dan selamat pengantin baru wat Irma Hasmie dan suaminya Reza.walaupun dah 2,3 ari dah pun nikah, chik as tetap nak wat entry ni gak.Pada 29 Jun yang lalu, tepat jam 3.40 petang di Dewan Persidangan Putrajaya,Irma dan Redza selamat diijabkabulkan dan sah bergelar suami dan isteri.Menariknya kali ni, mas kahwin adalah berupa 3 dinar mas yang bernilai Rm2,200..ermrm,menarik gak chik as nengok.Kalau ler masa chik as dulu ada dinar emas ni, sah2 dah minta sebagai mas kahwin jer :)  Untuk hantaran plak, irma menerima wang hantaran sebanyak Rm33,333..perghhh..banyak tuhhh...rezeki..rezeki..









aduhh, nampak sweet betul ler pasangannya ni..betul2 nampak sejukk jer mata memandang.X perlu ler weeding of the year ker., tajaan jota2 ker,per2 ker..just simple, sweet n sour..eh,silap..simple,sweet n nice .he..he..semuanya berlandasan islam dan membuatkan mata2 yang memandang rasa sejukk jer.Sesungguhnya kepahitan yang dulu diberi kemanisan pada hari ini..kita pun tahu kan,kepahitan irma dulu..tapi semuanya dah jadi sejarah..sbb kemanisan yang bergolek pada irma skrg ni, mmg manis giler..dapat suami pun perghhh, hensem..ada gabungan fahrin ahmad pun ada chik as nengok..pendek kata mmg hensem habis ler..(tapi suami chik as lebih hensem di mata chik as..he..he..) 





Per2 pun selamat pengantin baru buat irma dan suami..semoga bekekalan hingga akhir hayat..insyaallah.

2 comments:

Deqla manjew said...

sweet n sour betol la..hihi..eh deqla pun silap..sweet n nice...hensem husben irma..

gadisworld said...

ha..ha..tul tu deqla..sweeet jer nengok kan..hubby pun encem..:)