-->

MY FOLLOWER

Pages

Monday, July 30, 2012

korang nak makan tak?

Sempena bulan puasa ni,masalah yang paling utama yang ibu2 dan isteri2 kat umah ialah menu tuk berbuka dan bersahur nanti.Setiap petang mesti poning pala memikirkan apa yang nak dimasak tuk suami dan anak2 kann..Per kata korang cuba resepi baru..sebenarnya bukan resepi pun, tapi teknik terbaru tuk mencantikkan telur rebus..diulangi, telur rebuss.Nak tahu caranya?..jom, ikut chik as..(tapi bukannya chik as wat pun, tak pernah cuba pun lagiii he..he..)


























dah mcm telur dinasour dah chik as tengok..kalau chik as ler, chik as tak lalu plak nak makan telur mcm ni..tgk pun semacam jerr..eeee...korang nak makan tak ??

7 comments:

Mak Usu said...

Cantik jadi luar telur tu.. Tapi memang xlalu nak makan.. hehe..

abahsofea said...

tu la As..mcm tak lalu ja nak telan..haha

Ayuni said...

mcm telur spiderman...

cik dah faridah said...

cantik gak wat camtu..tp bln pose ni masak main campak2 jer...kejar masa kan

Wanieys said...

eiii geli pulak wani tgk telur tu hihihii

Si Matatajam said...

Ish tak sanggup nak makan..geli la...

Pykaa Pdott said...

cantek , kalau pyka pon pyka tak lalu na mkn , smpan je buat hiyasan . hehe :p